FANDOM

Villagerowie
Villager.PNG
Siedziba Wioska Villagerów
Cel Spokojne Życie (główny)

Zbieranie Emeraldów (poboczny)

Pierwsze pojawienie Odcinek 4 - Nie jesteś kostką?
Villagerowie znani również jako NPC - Grupa graczy nie zdolnych do gry. Mieszkają w Wioskach. Są bardzo cywilizowani na co wskazuje sąd, czy podziemny skarbiec. Villagerowie nie mają przywódcy. Są bardzo zabawni.

HistoriaEdytuj

W Odcinku 4 - Nie jesteś kostką? jeden z Villagerów powiadomił Jasona i Steve'a o Krowie, która według nich zagrażała Wiosce.

W Odcinku 5 - MOO!!! Villagerowie razem próbowali zaradzić problemowi w postaci Krowy. Jason na niej usiadł i zdobył przychylność mieszkańców w Wioski. Po tym jeden z Villagerów podarował Stevowi książkę o Notchu.

W Odcinku 6 - Kto to Notch? Kilka Villagerów znajdowało się w podziemnym skarbcu bibiotekarza. Póżniej jeden z mieszkańców wioski poszedł z Jasonem do biblioteki.

W Odcinku 7 - ON JEST ZŁY KOLEŚ! Villagerowie zebrali sąd, by ukarać Jasona za kradzież diamentów. Steve przekupił sędziego za stack dirta, by uwolnił jajko.

W Odcinku 8 - Gdzie moje drewno poszło? Villagerowie domyślili się, że ich domy zostały ograbione z drewna.

W Odcinku 9 - Uderzyłeś tą świnię? jeden z Villagerów odzyskał skradzione drewno,

W Odcinku 10 - Ja chce TĄ jedną! jeden z Villagerów prowadzący usługi fotograficzne zrobił kilka zdjęć Stevowi i Jasonowi. W tym samym czasie drugi Villager wracał koleją z odzyskanym drewnem.

W Odcinku 11 - Mały żarcik Prima Aprilisowy :) jeden z Villagerów oznajmił, że to nie jest 11 odcinek Przygód Jajka w Minecraft.

W Odcinku 12 - Yo soy el Rey de México! jeden z Villagerów z zaginionej Wioski Villagerów oznajmił Stevowi, że twierdza jest niedaleko. Również dał Człowiekowi Miksture Regeneracji. Okazało się, że pomylił go z Herobrine'm. Po odejściu przybyszy ubrał czapkę wiedźmy ku uciesze jego drugiej połowie - wiedźmie. Jako wiedźma przywołał Herobrine'a.

W Odcinku 13 - Witaj bracie! jeden z Villagerów otoczył Steve'a i Jasona.

W Odcinku 14 - Masz jedną nową wiadomość Villager był jednym z tych, których otoczył Steve'a i Jasona. Po spadnięciu człowieka z rozkazu Herobrine'a wysłał wiadomość do Steve'a dzięki czemu było wiadomo, że żyje. Później zaczął gonić Jasona.

Relacje z innymi bohateramiEdytuj

PrzyjacielskieEdytuj

WrogieEdytuj

  • Jason (jedynie Villager-Wiedźma)
  • Steve (jedynie Villager-Wiedźma)
  • Herobrine

Więcej z Fandomu

Losowa wiki